Informacja przesłana przez Pana Czekaja:
"Dzisiejszy temat: Что можно делать, чтобы не болеть?
Podręcznik str. 63 ćw. 4
Przeczytajcie ćwiczenie i zwróćcie uwagę na przymiotniki w stopniu wyższym:
боьлше-więcej
меньше-mniej
реже-rzedziej
чаще-częściej
W miejsce kropek wstawcie słowa, aby tworzyły logiczne zdania.
Po lewej stronie tabeli są przykładowe rady, co robić aby nie chorować. Po prawej stronie to samo, ale czasowniki są w formie trybu rozkazującego. Wykonajcie ćwiczenie ustnie, ale nie wysyłajcie do mnie, tylko przykładowe zdania proszę zawrzeć w zadaniu domowym poniżej.
Waszym zadaniem jest wykonać w dowolnej formie lapbook, czyli taki rodzaj teczki tematycznej, w której umieścicie wiadomości związane z tematem ZDROWIE, po rosyjsku ЗДОРОВЬЕ.
Skorzystajcie ze słowniczka na stronie 87 i 88 (Раздел VII, Урок 1, 2, 3). Zróbcie zdjęcia Waszej pracy i prześlijcie na mój adres. Oprócz treści oceniam wkład pracy i estetykę wykonania.
Termin: 8 czerwca."
Podręcznik str. 63 ćw. 4
Przeczytajcie ćwiczenie i zwróćcie uwagę na przymiotniki w stopniu wyższym:
боьлше-więcej
меньше-mniej
реже-rzedziej
чаще-częściej
W miejsce kropek wstawcie słowa, aby tworzyły logiczne zdania.
Po lewej stronie tabeli są przykładowe rady, co robić aby nie chorować. Po prawej stronie to samo, ale czasowniki są w formie trybu rozkazującego. Wykonajcie ćwiczenie ustnie, ale nie wysyłajcie do mnie, tylko przykładowe zdania proszę zawrzeć w zadaniu domowym poniżej.
Waszym zadaniem jest wykonać w dowolnej formie lapbook, czyli taki rodzaj teczki tematycznej, w której umieścicie wiadomości związane z tematem ZDROWIE, po rosyjsku ЗДОРОВЬЕ.
Skorzystajcie ze słowniczka na stronie 87 i 88 (Раздел VII, Урок 1, 2, 3). Zróbcie zdjęcia Waszej pracy i prześlijcie na mój adres. Oprócz treści oceniam wkład pracy i estetykę wykonania.
Termin: 8 czerwca."
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz